Karta över Sydafrika

Karta över Sydafrika

lördag 26 mars 2011

Nu är vi på väg!

Nu ä vi äntligen på väg! All planering, alla funderingar är till ända. Allt är packat, hoppas vi.

Igår natt tog vi buss från Umeå Östra till Vännäs där vi steg på nattåget, som givetvis var försenat, kl 02.00. Resan fortsatte utan problem och när vi bytte tåg i Uppsala var vi bara en halvtimme sena.

Väl på Arlanda checkade vi in bagaget. Nu sitter vi på inrikes där grabbarna leker i Muller Meck landet. Snart blir det lunch innan vi går tillbaks till utrikes. Planet till London går kl 15.10. Ikväll vid 20-tiden fortsätter vi och beräknas vara i Kapstaden kl 1030 imorgon.

Farväl fosterland. Vi ses till påsk igen.

//Familjen Sandström

4 kommentarer:

  1. 20110330 Hej på er. Vi har hört att ni kommit fram och att ni har det svårt med er dator som inte vill fungera. Vi vet inte om ni har lyckats att komma in och kan läsa denna sida. Jag har sms:at till dig som jag hoppas du får. Har även sänt dig mail. Fick en ny adress av Marie som jag nu ska prova då jag har sett att mina andra ej kommit fram. Har fösökt att sändt ett till Anton i hopp att få höra av er. Allt är bra och vi hoppas att ni njuter. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Grattis på40 års dagen i efterhand. Kul att ni fått igång bloggen. Jag sänder bara ett kort meddeland då det krånglar med sändningen. Kul att se att ni har det bra. Kramar.

    SvaraRadera
  3. hej försöker kommentera men lyckas inte:

    SvaraRadera
  4. Hej! Nu har jag lyckats logga in- skam den som ger sig!!
    Skickade sms och mail på din födelsedag, men jag befarar att du inte fått dem. Vi följer er resa med Google-earth i ena handen. Oj vad vi är glada att vi får uppleva lite av vad ni hittar på;-) Önskar er verkligen en härlig fortsatt semester!!
    Här är det vårsolen på himlen och fåglarna sjunger.

    Jag tror att ett tyg i starka färger (tex grön, blå, gul och/eller rött) till dagbäddsoffan skulle bli en underbar färgklick i det vit och gråa rummet dom vi skatt färdigställer;-) Soffan är 200x90, men tyget får gärna gå runt madrasserna. Om det räcker till gardiner, så vore det
    toppen! Jag skickar givetvis pengar!!
    Har ni sett några elefanter än? undrar Dexter!
    Kram till er alla från oss!!!/ Marie

    SvaraRadera